آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

توجه ...

دفتر آیت‌الله وحیدخراسانی:  تماشای فیلم رستاخیز جایز نیست

«خبرنامه دانشجویان ایران»، در تماس با دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در خصوص این عمل و تماشای این فیلم سؤال‌های خود را مطرح کرد.

آیت‌الله وحید خراسانی ضمن ابراز ناراحتی از نشان دادن تمثال و تصاویر مربوط به چهره حضرت عباس(علیه السلام) و تکرار آن، دیدن این فیلم را توسط مقلدانشان جایز ندانسته است؛ و نیز دفتر آیت‌الله وحید از احتمال واکنش گسترده این مرجع تقلید در روزهای آینده به این فیلم سینمایی خبر داده است. 

آیت‌الله وحید خراسانی پیش از این در زمان پخش سریال مختارنامه نیز واکنش تندی نسبت به نمایش چهره حضرت ابالفضل‌العباس(علیه السلام) نشان داده بودند و همین واکنش نیز منجر به عدم نمایش قسمت‌هایی از سریال مختارنامه شد. ایشان در آن زمان در اعتراض به سریال مختارنامه گفته بود: « شنیده‌‏ام می‏‌خواهند قمر بنی هاشم را به نقش هنرپیشه‏‌ها درآورند. قمر بنی هاشم کسی است که حجت خدا مقابل قبر او می‌ایستد و می‌گوید: «سلام خدا، سلام تمام انبیا، سلام تمام اوصیا، سلام تمام شهدا بر تو یابن امیرالمومنین». قمر بنی هاشم کسی است که 124 هزار پیغمبر، هر صبح و شب به او سلام می‏‌کنند. حال این شخصیت را می‌خواهند به نقش هنرپیشه‏‌ها درآورند ... خدا نکند که چنین کاری را انجام دهند، که اگر بکنند، آن وقت هر چه پیش ‏آید و هر چه ما بگوییم، معذوریم.»

دوستان برای اعتراض به اکران فیلم رستاخیز با شماره 38512214 قسمت نظارت ارزشیابی وزارت فرهنگ تماس بگیرید.ً....



 منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی