آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

لا فتی الا #علی لا سیف الا ذوالفقار



" علی گویم علی جویم "


به روز و شب من شیدا علی گویم علی جویم

به باغ و گلشن و صحرا علی گویم علی جویم


علی روح و روان من علی آرام جان من

علی ذکر زبان من علی گویم علی جویم


علی سلطان ملک جان علی شایسته خوبان

علی آیینه ی یزدان علی گویم  علی جویم


علی حلال هر مشکل علی سلطان و شاه دل

علی باشد به حق واصل علی گویم علی جویم


علی حیدر علی صفدر علی مونس علی دلبر

علی بود یار پیغمبر علی گویم علی جویم


علی اول علی آخر علی باطن علی ظاهر

علی طیب علی طاهر علی گویم علی جویم


علی مرآت ذات حق ز اعلی نام او مشتق

بود ذاتش به حق ملحق علی گویم علی جویم


بود مهر علی دینم طریق و شکر و آیینم

فروغ قلب غمگینم علی گویم علی جویم


ز عشق او شدم صابر به روی او شدم ظاهر

زبان از وصف او قاصر علی گویم علی جویم


******************


 پیامبر اکرم (ص) : 

» من شهر علمم و علی دروازه ی آن است . پس هر کس قصد استفاده از این شهر را دارد باید از در آن وارد شود . »


 (کنز العمال ج 15 ص 13 حدیث شماره 378 - 379 )

(مستدرک حاکم ، جلد 3 ، صفحه 127) 


 ******************


 منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

 

منبع مطالب کوتاه و آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir

نظرات (۱)

  • محمد محمدیان
  • خوشا بحال ما که شیعه ی علی ( ع) بدنیا اومدیم

    و انشالله علوی هم زندگی کنیم
    پاسخ:
    ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی