آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

راه های #انگیزه دادن به خود (7) :


&&&&&&&&&&&


" با دست دیگرتان دریبل کنید "


اگر تابحال برای بچه هایی که بسکتبال بازی می کنند مربیگری کرده باشید می دانید که اکثرشان تمایل دارند فقط با یک دست - که همان دست قویترشان است - بازی کنند .

وقتی ببینید بچه ای دارد این کار را می کند ممکن است او را به کناری بیاورید و بگویید : " هی بیل ! داری با یک دست دریبل می کنی . مدافع خیلی راحت می تواند جلویت را بگیرد و آزادی عملت کم می شود . باید با دست دیگرت دریبل کنی تا اینطور نشود ."

در اینجا بیلی می گوید : " نمی توانم "

" بیلی ! مسءله این نیست که نمی توانی . مسءله اینست که این کار را نکرده ای . " بعد به بیلی توضیح می دهید که اگر به اندازه ی کافی توپ را به زمین بزند ، دست دیگرش هم به همان خوبی می تواند دریبل کند  . مسءله فقط شکل گیری ساده ی یک عادت است . بیلی بعد از تمرین کافی برای دریبل کردن با دست دیگرش ، متوجه می شود که حق با شماست .

همین اصل در مورد برنامه ریزی مجدد عادت های تفکرتان هم صدق می کند . فکر کردن هم مثل به زمین زدن توپ است . از یک سو می توانید بدبینانه بیندیشید و آن جنبه تان (منفی نگری) را تقویت کنید ؛ از سوی دیگر می توانید فکر بعد از فکر ، خوشبینانه بیندیشید و این جنبه (مثبت اندیشی) را تقویت کنید . مسءله فقط به زمین زدن توپ است .

الگوی کلی تان با فقط چند بار زمین زدن مثبت توپ عوض نمی شود ، اما « شما » فکر بعد از فکر عوض می شوید .


&&&&&&&&&&&&


 منبع مطالب آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir


منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی