آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

یه مطلب جالب، قسمت اول را هم بخوانید کفایت میکند:


👇علامه محمد حسین طباطبایی (صاحب کتاب تفسیر المیزان)✅ 

 آیت الله حسن زاده آملی✅ 👈 آیت الله خامنه ای👇👇👇


❇علامه حسن زاده آملی 17 سال  شاگردی علامه طباطبائی را کرد و با اینکه علامه طباطبائی (صاحب کتاب تفسیر المیزان) حق استادی بر گردنش داشت با این  حال شاگردش را اینگونه توصیف می کند:


" حسن زاده (آملی) را کسی نشناخت جز امام زمان(عج)"!!!


و در جای دیگر گفت:


" راهی را که حسن زاده در پیش دارد خاک آن توتیای چشم طباطبائی" !


❇❇علامه حسن زاده آملی در مورد آیت الله خامنه ای فرمودند:


«گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوش‌شان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است»


🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸




استاد رمضانی (شاگرد علامه  حسن زاده آملی) پیرامون سفر خرداد سال ۷۷ که مقام معظم رهبری به آمل، خاطره‌ای تعرف می‌کنند که جالب توجه است: 


«روزی خدمت علامه بودم و در مورد تعابیری هم‌چون "قائد ولی وفی"، "رائد سائس وفی"، "مصداق بارز نرفع درجات من یشاء" و "دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد" که ایشان برای مقام معظم رهبری به کار برده‌اند، گفت‌وگو و سؤال ‌کردم. چرا که آن زمان برخی نتوانستند این ستایش‌ها را تحمل کنند و به استاد خرده گرفتند. وی افزود: به استاد عرض کردم که برخی، عبارات شما در تمجید از مقام معظم رهبری را برنتافته‌اند. ایشان فرمودند: این عناوین بسیار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هیچ مشکلی ندارد.» 


این سخنان حضرت علامه در شرایطی است که علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی در استقبال از رهبر انقلاب، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند!

 حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید.

علامه حسن‌زاده می فرمایند:


👈«اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.» 


و یا در جایی دیگر به رهبر انقلاب فرمودند:


«به جد اطهرت قسم که اگر می شنیدم که تو دست کجی، یک دونه خرما را میشنیدم یا میدیدم که دستت کج بود ولو به یک دونه خرما، به استقبالت نمی اومدم. چون میبینم پاکی اومدمُ چون میبینم به اخلاص داری کار میکنی اومدم.»


اما یکی از شاگردان بنام ایشان نیز، در خصوص این دیدار خاطرۀ جالبی تعریف می‌کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی آملی، یک روز پس از سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آمل به دیدار علامه رفته و ایشان، نکته‌ای در خصوص دیدار مذکور فرمودند:


«اگر یک میکرون در آقای خامنه‌ای غل و غش، ناخالصی، غل و غش و (هر تعبیری می‌خواهید)، یک میکرون، یک میلیونوم، یک هزارم این‌ها در ایشان می‌دیدم نمی‌آمدم، چه کار دارم؟»


این هم کلیپ تصویری از استاد صمدی آملی(شاگرد خصوصی علامه) راجع به دیدار رهبری با ایشان👈 http://film.tebyan.net/film/76378



🌷کلیپ تصویری از علامه حسن زاده آملی راجع به آیت الله خامنه ای👇 

http://www.aparat.com/v/kzyT2/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86_%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D8%A2%D9%85%D9%84%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87


حضرت علامه حسن زاده آملی در نامه ای به رهبر انقلاب این چنین می نویسد:👇


" این صحیفه نور موسوم به « فص حکمة فی کلمة فاطمیة» به مناسبت تاسیس نخستین کنگره تجلیل و تکریم از عصمة الله الکبری و ثمرة شجرة الیقین و احسن و منازل القرآن و بقیة النبوة و مشکوة الولایة و الامامة حضرت فاطمه بنت خاتم الانیباء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله که به فرمان همایون و خجسته رهبر عظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران👈 جناب آیت الله معظم خامنه ای کبیر- متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف-👉 در ساری مازندران ایران برگزار می شود. با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید، به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز «نرفع درجات من نشاء» تقدیم می گردد، و عرض می شود« یا ایها العزیز جئنا ببضاعة مزجاة». دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.

(المتمسک بذیل الولایة : حسن حسن زاده آملی 14/6/1376)

فیلمش هم هست...

(مصاحبه اختصاصی پایگاه صالحات با آیت الله احدی)


💠اما علامه حسن زاده کیست؟!


 حکیم عارف و فقیه عالم، آیة اللّه حسن زاده آملی از نوابغ و نوادر روزگار و گوهر گرانبهای علم و فضل و کمال به شمار می‏روند. این دانشور گرانمایه در علومی چون قرآن و تفسیر، نهج البلاغه و حدیث، کلام اسلامی، فقه و اصول، حکمت و عرفان، رجال، ریاضیات، نگارش و خوش نویسی، ادبیات و شعر، نجوم، هیأت و علوم غریبه تبحر داشته، تدریس نموده، در بسیاری از این رشته ‏ها صاحب نظر بوده و در برخی از این معارف صاحب سبک و نوآوری می‏باشد..

🍂

 منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی