آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

راه های #انگیزه دادن به خود (10)


**************


" افکار دبیرستان را ترک کنید "


اکثر ما فکر می کنیم که تا ابد در دبیرستان گیر افتاده ایم . قبل از دبیرستان و در کودکی بی خیال تر پیش از آن ، رویابین های خلاقی بودیم و احساس انرژی و شگفتی نامحدودی ما را سرشار می کرد .

اما در دبیرستان چیزی عوض شد . شروع کردیم به ترسیدن از نظر دیگران درباره ی خودمان . ناگهان هدف اصلی مان در زندگی این شد که خجالت زده نشویم . می ترسیدیم آبرویمان برود . به همین دلیل تلاشمان را بر این گذاشتیم که مخاطره نکنیم . 

» آخر و عاقبت بیشتر مردم این می شود که زندگیشان را بر مبنای آنچه که دیگران ممکن است در مورد آنها فکر کنند طرح می ریزند . »

اما ما می توانیم این عادت را کنار بگذاریم . همانطور که امرسون گفته است :" چرا باید اینکه من چه احساسی بکنم ، به افکار درون سر کس دیگری وابسته باشد ؟"


**************


 منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

 

منبع مطالب کوتاه و آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی