آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حضرت استاد #قراءتی در کلیپ اختصاصی ذیل که سایت حزب الله کرمانشاه برای اولین بار آن را در فضای مجازی منتشر می نماید، به تبیین دقیق زوایای بحث غیبت از مسئولین پرداخته اند.

سخنان دقیق ذیل از این عالم بزرگوار که عمرش را در راه تحقیق معارف دینی و قرآنی سپری نموده و یکی از کارشناسان معارف دینی محسوب می شود؛ استدلال محکمی بر رد ادعاهای جاهلان به معارف قرآن است که همواره درصددند به بهانه حفظ اخلاق رسانه ای و... مانع رسوایی نااهلان و نامحرمان توسط دلسوزان نظام بشوند و انتقادات صریح آنها از مسئولین را گناه غیبت و... معرفی می کنند!! 


» غیبت برای مسئولین طوری نیست  باید خیلی رک انتقاد را بیان کرد/ کشتی آهن را در دریا می دزدند بعد می گویند غیبت نکنی ها!! »


حجه الاسلام و المسلمین قرائتی در این کلیپ با رد اینگونه مغالطه ها تصریح می فرماید:  

غیبت برای مسئولین طوری نیست؛ حضرت امیر(ع) می فرماید: پول بده غیبت بشنو: و ابعث العیون.  به مالک اشتر می فرماید: پول بده به افرادی بروند بازرسی کنند بیایند عیبها را به شما بگویند. غیبت نکن یعنی چه؟ (مثلا) رک بگو آقا قرائتی نهضت سوادآموزی رو خراب کرد. غیبت نشود یعنی چه؟

گاهی آنقدر در درس اخلاق معطل می شویم که شتر را بارش می برند و کشتی آهن را در دریا می دزدند بعد می گویند غیبت نکنی ها!! یعنی چه غیبت نکن؟


» نمونه ای از سیره امیرالمؤمینن(ع) در برملاساختن علنی تخلفات مسئولین » :


 حضرت امیر(ع)‌آبروریزی کرد عثمان بن حنیف سر سفره ای رفت که اشراف بودند فقرا نبودند؛ حضرت امیر نامه ای نوشت و این کبابی که خورد کوفتش شد؛ هزار و چهارصدسال است که به خاطر آن سیخ کباب؛ عثمان آبرو ندارد.

 گاهی باید داد کشید؛ ما اخلاقمان اینهاست آقا نه اینکه فقط بگی یواش بیا یواش برو! و نافله بخوان؛ نافله یکی از  مستحبات است.

حضرت امام(ره) در جوانی با شخصی برخورد فیزیکی نمود و سیلی محکمی به صورتش زد

مرحوم آیة‌الله بهاءالدینی(ره)‌ نقل می کرد که حضرت امام(ره) در جوانی آنچنان به گوش کسی سیلی زد که عینکش پرت و چهل تکه شد. طلبه باید اینگونه باشد لذا آن کسی که در پیری می فرماید من تو دهن این دولت می زنم باید در جوانی زده باشد. این درس اخلاق است.


متن کامل و لینک دانلود کلیپ در لینک زیر :

 http://www.hezbollah-k.com/shownews.php?idnews=201



 منبع مطالب آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir


منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی