آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

#پزشکی


بشقاب قرمز لاغرتان می‌کند


دانشگاهیان آکسفورد از ظهور علم تازه‌ای به نام گاستروفیزیکز خبر دادند که به تأثیر حواس مختلف بر چشایی و ذائقه غذایی افراد می‌پردازد.


به گزارش آنا، به نقل از دیلی میل، دکتر چارلز اسپنس استاد دانشگاه آکسفورد اعلام کرد که علم تازه‌ای به نام گاستروفیزیکز (فیزیک دستگاه گوارش) پا به عرصه گذاشته است که با بهره‌گیری از روانشناسی تأثیر حواس مختلف بر چشایی و ذائقه غذایی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این علم از مواردی که بر همگان آشکار است، مانند اشتها برانگیز بودن صرف غذا در دل طبیعت یا کنار دریا و تأثیر موسیقی و نورپردازی فراتر می‌رود و به تأثیر عناصری که تاکنون ناشناخته مانده بودند، می‌پردازد.


از جمله مواردی که دکتر اسپنس به آنها اشاره کرده، این است که اگر هنگام سفارش غذا در رستوران همراه با دوستانتان در سفارش غذا پیشقدم بشوید، مزه غذا بیشتر به ذائقه شما خوش خواهد آمد. وی در مورد سفارش دادن زودتر از بقیه دوستان می‌گوید: «(در این حالت) شما چیزی را سفارش می‌دهید که واقعاً به شکل غریزی می‌خواهید و معنی‌اش این است که از خوردنش بیشتر لذت می‌برید.»


وی اشاره کرد : منوی غذای پر و پیمان و سنگین، وجود کیفیت بهتر را تداعی می کند.


همچنین این دانشمند آکسفورد توصیه کرده است که برای لاغر شدن بهتر است در بشقاب قرمز رنگ غذا صرف کنید. وی در این مورد می‌گوید: «سرخ علامت خطر اولیه است اما علاوه بر آن کنتراست کمتری با رنگ غذا ایجاد می‌کند و به این ترتیب آن را کمتر خواستنی نشان می‌دهد، بنابراین کمتر می‌خورید.»



 منبع مطالب آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir


منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی