آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

صورتتان را لیف نزنید!


شستشوی صورت چگونه باشد ؟


گام اول: با پوستتان ملایم باشید

برای مبتدی‌ها دانستن این نکته اهمیت دارد که تمیز نگه داشتن صورتتان باید بدون تغییر در ترکیب شیمیایی آن باشد. لیدیا واتی، رئیس یک موسسه‌ی زیبایی در این باره توضیح می‌دهد:


از مساعد کردن شرایط برای رشد و نمو باکتری‌ها اجتناب کنید. برای این کار، روزانه صورت خود را با یک شوینده و پاک‌کننده‌ی ملایم بشویید. از محصولاتی که مخصوص پوست‌های حساس‌اند استفاده کنید.


دکتر داووی، جراح و متخصص پوست هم توصیه می‌کند از شوینده‌های الکلی پرهیز کنید، زیرا این شوینده‌ها پوست را خشک می‌کنند و رطوبت طبیعی آن را از بین می‌برند.


گام دوم: صورتتان را لیف نزنید

ممکن است برای خلاص شدن از شر جوش‌ها و باکتری‌ها وسوسه شوید که صورتتان را لیف بکشید. اما این کار را نکنید!


دکتر داووی می‌گوید: شستشوی شدید و سایشی صورت، باعث تحریک پوست و بدتر شدن جوش‌ها می‌شود. علت بوجود آمدن آکنه، پایین بودن بهداشت فردی نیست.


لیدیا واتی نیز با این نظر موافقت می‌کند: صورتتان را لیف نزنید. سعی کنید پوستتان را هیدراته و مرطوب نگه دارید و لایه‌های محافظ صورت را از بین نبرید. لیف زدن پوست، باعث تحریک و التهاب بیشتر آن می‌شود!


گام سوم: به دنبال اسید سالیسیلیک باشید

می‌خواهید برای پوست چرب و جوشدار خود یک شوینده‌ی عالی بخرید؟ برچسب روی محصولات را برای پیدا کردن محصول مناسب پوستتان به دقت بخوانید. به گواهی دکتر دبرا جالیمان، متخصص پوست، اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک، بهترین ترکیباتی هستند که می‌توان در این شوینده‌ها و شیرپاک کن‌ها به کار برد.


گام چهارم: پاکسازی

علاوه بر استفاده از شوینده‌ی مناسب برای پوست‌های مستعد آکنه، دکتر جالیمان به استفاده از یک سیستم پاکسازی توصیه می‌کند که ابزاری کلیدی برای لایه برداری صورت است.


گام پنجم: پوستتان را لطیف نگه دارید

واتی توصیه می‌کند پس از شستشوی پوستتان از یک مرطوب کننده‌ی فاقد چربی استفاده کنید.


منبع : سلامت نیوز



 منبع مطالب آماده برای فضای مجازی :

http://anitajoojoo.blog.ir


منبع انواع عکس نوشته برای فضای مجازی :

http://aksestan.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی