آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

آنیتا جوجو

منبع مطالب مفید و کوتاه برای اپلیکیشن های اجتماعی مثل تلگرام ، وایبر ، واتساپ و ...

این سایت منبعی از مطالب مفید ، روشنگرانه و کوتاه در زمینه های پاسخ به شایعات ، آشپزی ، اشعار مربوط به امامان ، پاسخ به شبهات وهابیت ، مطالب جذاب و زیبا و دستچین شده و ... است که منبعی کامل برای استفاده در اپلیکیشن های اجتماعی و فضاهای مجازی مثل تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، کوکو ، و ... بشمار می رود . به دوستان خود این سایت را معرفی کنید و ما را از نظرات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید . این سایت هر روز یا هفته ای چند بار به روز می شود .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

#پزشکی



توصیه‌های طلایی به پشت‌میزنشین‌ها


۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱ - کد خبر: 149441


سلامت نیوز:شاید شما هم مثل خیلی‌ها فکر می‌کنید پشت میز‌نشینی، کار با رایانه و لپ‌تاپ و به عبارتی زندگی کارمندی یکی از بهترین مشاغل دنیاست، چراکه هزار و یک مزیت دارد؛ مثلا این‌که به دلیل فعالیت‌های بدنی سخت دچار خستگی‌های مزمن نمی‌شوید، یا این‌که مجبور نیستید در گرما و سرما در معرض آسیب‌های محیطی قرار بگیرید، اما بد نیست بدانید آسیب‌های زیادی سلامت پشت‌میزنشین‌ها را تهدید می‌کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم ،از آنجا که افراد پشت‌میزنشین ساعت‌های طولانی روی صندلی می‌نشینند، بشدت در معرض آسیب‌های ستون فقرات، کمر و گردن قرار می‌گیرند که معمولا هم به علت نشستن‌های نامناسب و غیراصولی ایجاد می‌شود.


در واقع هر فرد با توجه به قد و شرایط بدنش به میز و صندلی خاصی نیاز دارد و باید تناسب میز و صندلی را از نظر ارتفاع و تسلط بر میز‌کار تنظیم کند، به طوری که در حالت نشسته، آرنج به صورت خم شده و با زاویه 90 درجه و ساعد موازی و همسطح با میز قرار گیرد.


همچنین هر فردی که پشت میزش می‌نشیند باید یک زیرپایی داشته باشد تا مجبور به خم کردن بدنش نشود و در حالی که آرنجش روی میز قرار دارد، به کارهایش برسد. برای کاهش احتمال بروزآرتروز گردن هم لبه بالایی مانیتور باید همسطح چشم‌ها باشد.


خبر کامل ، در لینک زیر :


 http://www.salamatnews.com/news/149441/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%E2%80%8C%D9%85%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7


مطالب دیگر برای اصلاح محتوای فضای مجازی ، در لینکهای زیر :


http://aksestan.blog.ir


http://anitajoojoo.blog.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی